Sleeplife® Diensten

Wij reinigen je dons

Wist je dat een donsdeken na 5 jaar aan een onderhoudsbeurt toe is, en een donskussen na 2 à 3 jaar? Breng je donsdeken of donskussen gerust binnen in je Sleeplife®-winkel voor een professionele donsreiniging. Afhankelijk van de stikking maken we de tijk open en schudden hem leeg. De inhoud reinigen, ontsmetten en vullen we eventueel bij. De tijk wassen we apart en als dat nodig blijkt, vervangen of herstellen we die. Ook het cassettedonsdeken krijgt een professionele wasbeurt. 

We leveren én installeren je bed bij je thuis.

Met de grootste zorg en op de afgesproken datum. Kies je voor een Ergosleep®-bed? Dan stellen onze geschoolde installateurs je bed in volgens je persoonlijke SLAAP-DNA®. Daarenboven krijg je een complete demonstratie van je bed en tips voor het onderhoud van je slaapsysteem. Als je dat wenst, nemen we je oude bed mee voor recyclage. 

Heb je vragen of opmerkingen over de aankoop, levering of garantie van onze producten?

Contacteer jouw Sleeplife®-winkel. Onze slaapadviseurs bieden je op elk moment een antwoord. Onze focus ligt op jou.

Geniet met garantie

Jij wil dat je bed zo lang mogelijk zijn goede staat behoudt. Dat willen wij ook. Breng daarom je beschadigde slaapartikel samen met je aankoopbewijs terug naar jouw Sleeplife®-winkel. Daar voeren we een grondige kwaliteitscontrole uit. Als het gaat om een productie- en fabricagefout geldt een productgarantie en krijg je een nieuw exemplaar. Dat spreekt voor zich. Deze waarborg is niet van toepassing als de schade te wijten is aan verkeerd gebruik en normale slijtage van het product.

Hoe lang is je garantie geldig? Dat is afhankelijk van de gemiddelde levensduur van je slaapartikel. 

  • Kussens: 3 jaar garantie
  • Matrassen: 10 jaar garantie
  • Dekbedden: 10 jaar garantie, behalve donsdekens
  • Bedbodem: 15 jaar garantie (uitgezonderd op de elektrische opties geldt 2 jaar)